رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان فوتبال هرمزگان خبر داد 

برگزاری طرح استعدادیابی گروه سنی زیر۱۶ سال 



با توجه به دستورالعمل جدید فدراسیون فوتبال، طرح استعدادیابی گروه سنی زیر ۱۶ سال در استان آغاز شد.
به گزارش صبح ساحل،  منصور رئیسی، رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان گفت: با توجه به دستور العمل فدراسیون، کمیته جوانان و استعدادیابی فوتبال استان هرمزگان برنامه جدید استعدادیابی را به منظور شناسایی استعدادهای فوتبال در دستور کار قرار داده است. وی اضافه کرد: این برنامه در منطقه غرب با حضور شهرستان پارسیان و بستک  در ورزشگاه تختی پارسیان، در شهرهای بندرلنگه، بندرخمیر ،  در منطقه شرق به میزبانی شهرستان میناب و با حضور استعدادهای شهرهای رودان ، جاسک ، بشاگرد و سیریک درورزشگاه شهید امینی میناب برگزار شد و استعدادیابی در منطقه مرکز به میزبانی بندرعباس با حضور حاجی آباد ، قشم و بو موسی فردا دوشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود.  
رئيس کمیته استعدادیابی  و جوانان استان گفت: درمرحله اول بیش از ۸۰۰  فوتبالیست از سراسر استان در سامانه استعدادیابی فدراسیون ثبت نام کردند که درگروه سنی زیر ۱۶ سال ۲۰۰ فوتبالیست شرکت کردند. ریئسی با اشاره به اهمیت استعدادیابی فوتبال، گفت: به کارگیری روش های علمی و تعیین و اولویت بندی شاخص‌های مختلف در شناسایی و کشف استعدادها علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، موفقیت بیشتری را برای استان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی به دنبال دارد.
وی افزود: در دنیای پیشرفته امروز، موفقیت رشته های ورزشی به ویژه در رشته مهیج و پرطرفدار فوتبال در گرو استفاده از یافته های جدید علمی تربیت بدنی و استعدادیابی مستمر و با برنامه است تا شناسایی قهرمانان هر رشته به صورت تصادفی، علاقه شخصی و خانوادگی صورت نگیرد. رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان هرمزگان گفت : مرحله نهایی این استعدادیابی روز سه شنبه نهم شهریورماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود.‌
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها